7 de febrer del 2013

Cap al turó tots dos

Avui era un dia de luxe. Hem pogut coincidir tots dos en un entrenament.

Quedem a les 9 per agafar el cotxe i acostar-nos a Fontmartina, de nou.
Ens arribem allà per buscar un desnivell + important de seguida, així treballem
intensitat i no exigeixo tant als meus bessons.
Sorpresa: abans que em digui el bon dia, l'Isaac em presenta els seus plans: m'han portat en cotxe, pugem al turó baixem i tornem a pujar, després jo baixaré cap a Arbúcies i d'Arbúcies cap a casa (Breda). Aquest noi és foll, perpò que faci el que vulgui, que és jove i fort, je, je, je!
Així ho hem fet. La primera pujada a bon ritme malgrat el fred i el vent. La baixada també, la segona vegada ja hem baixat el ritme: les cames ja rondinaven una mica. Ens separem a dalt, cadascú baixa per la seva banda: xec, et truco quan arribi a Breda! diu.

Baixo amb certa pesadesa de cames, però content del treball fet i sense molèsties de cap mena: 13'08km, 2h 06', 1373m d+. No està malament per portar mig parat algunes setmanes!
A les 13h trucada de l'Isaac: tio, m'he torçat el turmell a Santa Fe, la Marta m'ha hagut de venir a recollir, :-(
Per la tarda li he fet un massatget...una mica intens, i el tio ja vol quedar pel cap de setmana per pujar a Matagalls, això és moral!!!
Endavant!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada