3 de febrer del 2013

Sant Marçal - Les Agudes

Gran dia, avui!
Mentre el company Jaume Leiva encara no ha sortit disparat per intentar fer MMP a la mitja de Granollers, jo ja he tornat de pujar fins les Agudes des de Sant Marçal!!!

Ahir, després de l'entrenament matinal, vaig fer una supersessió de rehabilitació: 30' de joc a la piscina del gimnàs amb els meus fills (així la meva dona pot fer unes quantes piscines tranquila!) + 10' de jacuzzi + 10 llargs + 10' se sauna seca mentre hi faig estiraments, dutxa i 10' mes de sauna seca + automassatge vespertí.
Resultat: 0 molèsties als bessons en tot l'entrenament, corrent en els trams que era possible, això si, amb un inici tranquil caminant uns minuts com a escalfament.
La veritat és que he gaudit molt de la sortida, malgrat el fred i el vent (com picava al cim!!!), fins i tot se m'ha glaçat l'aigua del tub de la camelbag!
En algun moment les merrell relliscaven, sobretot quan trepitjava les abundants acumulacions de fulles que hi havia pel camí. He pensat molt en adquirir calçat nou, i no hem trec del cap les Inov-8 Bar - Grip 200, m'encanten! L'Isaac ja està utilitzant un altre model, les Trailroc 245, té un drop de 3mm. De moment n'està molt content, i gairebé no ha tingut molèsties als bessons. Jo aposto per anar al drop 0 directament, tal i com estic fent ja amb les meves Merrell Sonic Glove i, tot i que he notat una bona adherència amb la seva sola vibram, les Inov8 semblem mes radicals!


El cas és que he pujat prou bé, i he baixat encara millor: no per la velocitat sino perquè he anat corrent tota la estona! Per postres he fet una altra sessió d'entrenament: el meu fill Jan em va demanar d'anar a córrer amb mi i hem fet una sortideta de gairebé 5 km (caminant sobretot i córrent algun tram). Doble sessió! Ja cal que hem faci un bon massatge aquest vespre!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada