26 de febrer del 2013

Aturo els entrenaments!

Hola de nou, avui tinc una noticia que no m'agrada massa donar. Voldria explicar-vos un gran entrenament però en lloc d'això he de dir que aturo l'activitat física de forma indefinida!!!!:(
La veritat és que dimecres passat vaig pujar a Arbúcies per sumar força desnivell. Les sensacions van ser fantàstiques, em vaig plantar a Santa Fe des D'Arbúcies amb una hora de rellotge havent sumat 8'5km i gairebé 1000md+ però quan vaig donar mitja volta per desfer el camí a falta de 6km per arribar vaig patir de nou una esquinçada al turmell!
 
Durant les dues hores que em va costar arribar a casa el meu cap només donava voltes en vers de com podia solucionar el problema. Cansat de lesions repetitives vaig prendre la decisió d'aturar l'activitat física per complet i ficar-me en mans d'un professional fins que el turmell estigui COMPLETAMENT recuperat.
 
Vaig parlar amb en Carles i em va dir que comences amb el mateix procés que en l'ocasió anterior, gel i més gel per després fer contrastos! Esperem que en dues setmanes els teixits estiguin completament recuperats.
Durant aquestes dues setmanes us aniré explicant que tal evoluciona el turmell!
Fins aviat!
 
Salut i km's....jo ara mateix pocs! jeje

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada