18 de febrer del 2013

Gaudint de la costa!

Avui dilluns, després de tres entrenaments puc confirmar que el turmell està recuperat!!!
Sí, així es, dijous a la tarda quan vaig arribar a Sant Celoni en Carles em va proposar sortir a rodar durant una estona no massa llarga i la veritat es que no m'ho vaig pensar ni un segon! Som-hi li vaig dir. Les sensacions van ser fantàstiques, quina setmana més llarga i avorrida avia passat però per fi tornava a córrer!

Portar el peu embolicat també em dona un cert punt de confiança i seguretat, al menys durant alguns dies seguiré entrenant així.

Dissabte al matí, ja a l'Ametlla de Mar, poble costaner del Baix Ebre i on visc des de petit, vaig sortir una estona per el GR92 conegut com sender del Mediterrani. Ressegueix la costa de tot el país des de Portbou fins a Ulldecona amb un total de 583km plens de paratges naturals espectaculars. Per qui en vulgui més informació us deixo un link on podreu trobar el recorregut complert amb l'itinerari i els temps de poble a poble: Itinerari Portbou-Ulldecona GR92. Total que l'estona es va convertir en 14km resseguint el GR fins al Castell de Sant Jordi i un cop allà continuar fins a urbanització de Calafat per un camí no senyalitzat (em vaig deixar el mòbil a casa, prometo fotografies per el pròxim cop ;) ) Un cop arribat a Calafat vaig desfer el camí fins arribar de nou a casa passada 1h15'.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh62AM2iQsBjyahxuKC_3UlGSKZL19xqKBKaWPH-9uaRcrHHCFQ4grZ8R0Di3NQmJX78bnJdZJpCYenZ2MdNOD0u8WzpuPiA2cXcx-oqXFKOhpT0nS6f1FoPz3Hl_Jv8GbmcR_ZvhGD4v7D/s1600/ruta_atmella12.gif
Castell de Sant Jordi d'Alfama.
Diumenge va ser un altre dia i vaig decidir fer una tirada llarga, vaig sortir del sobre a les 9:00 en punt i un cop esmorzat i amb les inov-8 calçades vaig sortir de casa per arribar-me a la central nuclear de Vandellòs resseguint aquest cop sí el GR i gaudint de les cales, platges, penya-segats i la brisa fresca del mar.

Em va sorprendre trobar-me a força gent fent senderisme, la veritat es que m'agrada veure com la gent cada cop gaudeix més de la naturalesa! Dues hores i mitja desprès vaig arribar a casa amb 26km a les cames i una rialla dibuixada a la cara!!
Aquí us deixo el recorregut a traves de garminConnect:
L'Ametlla de Mar-NuclearGR92 de IsaacRiera en Garmin Connect: Detalles

Fins la pròxima, Isaac.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada