24 de febrer del 2013

clinic per runners

Dissabte vaig poder gaudir de la companyia d'amics del running com jo, interessats en millorar diferents aspectes de la disciplina: entrenament, alimentació, complementació. Com a representat de COS cooperativa de salut vaig desplaçar-me a Collsuspina
El paissatge ens va fer badar la boca mentre feiem la part pràctica:






En dues jornades, la darrera ahir, entre en Jordi Vinadé, en Jaume Leiva i jo vam intentar aclarir els dubtes dels participants i donar criteri a les decisions que s'han de prendre en aquests aspectes.
La segona jornada no va ser molt concorreguda, algunes baixes per malaltia i lesió ens van deixar en petit comité, però amb un ambient molt bo!
Per la meva banda vaig donar unes nocions bàsiques de kinetape i d'entrenament, intentant donar prioritat a la part pràctica. Sembla que els companys se'n van sortir prou bé amb el kinetape i les aplicacions que es van fer, tots van tenir sensacions prou bones durant la següent part, la d'entrenament. Després de practicar uns exercicis funcionals de cadenes musculars pel reforç de la faixa abdominal i d'estiraments d'aquestes, vam assajar un test de FC màxima: una mica d'escalfament i tres sèries de 1000, anant a tope. Entrenament exigent que recomano fer un cop per temporada, màxim dos, per obtenir una bona lectura de FC max i calcular els % corresponents als entrenaments i objectius de cadascú.
La colla, abans d'inicar la primera sèrie de 1000...encara se'ls veu prou feliços...;-P

A banda de les sèries, vam gaudir de la neu caiguda durnat la nit:


Espero que els altres gaudissin tant com jo de la jornada!
Salut i cames!

3 comentaris:

  1. Hola Carles,i tant, jo vaig gaudir totalment de tota la jornada(a excepció dels minuts de patiment per trobar la màxima FC, je,je,je...) El clima gèlid no va ser impediment per sortir a còrrer i gaudir d'aquests moments en que el nostre entorn més proper canvia i ens ofereix aquests esplèndids paisatges!! Moltes gràcies per aquesta crònica,les fotos són molt maques! Estem en contacte! Dolors

    ResponElimina
  2. Salut Carles...
    Jo no vaig poder sortir, però tot el clínic va ser molt interessant.
    Gràcies per les explicacions.

    ResponElimina
  3. Ei Carles, va ser un dia molt xulo.
    Moltes gràcies per les fotos, per la sessió de tàpering i entreno, i pel matí que vam passar.
    Igual que la Dolors vaig patir una mica per trobar la FCM, però ja se sap que l'esport és esforç... i el què vam fer és el mínim per aconseguir nous reptes :-)
    Ens veiem per les curses.

    ResponElimina