3 de febrer del 2013

Inici d'entrenaments

Dissabte 2-2-13, com que no puc córrer durant massa estona sense que se m'engarroti algun bessó (ara principalment el dret), decideixo caminar: surto des de Fontmartina i em dirigeixo cap al Turó de l'home pel Gr-5: com que gairebé tot és pujada intensa, ni en bona forma hi pujo corrent. A les fosques i amb el frontal començo la sessió. En petits trams m'atrebeixo a còrrer, però de seguida la pendent m'obliga a caminar. Clareja pel cami i deixo el frontal, que ja molesta al front.

Arribo força sencer a dalt del Turó i inicio el descens corrent. Al cap de pocs minuts el bessó m'avisa, així que afluixo el ritme fins arribar a caminar ràpid. Intento algun tram de córrer però no dura massa. M'aturo i estiro el bessó dret. Ho he de fer un parell de vegades. Acabo adoptant una tècnica mixte entre córrer i marxa atlètica: minimitzo l'impacte de la recepció però encara vaig prou ràpid!
Arribo al punt de sortida content de l'entrenament: satisfet per haver troba un sistema d'entrenament que els meus bessons toleren, ep! i calçant unes merrell minimalistes!!! ;-D

Carles

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada