19 de febrer del 2013

Luxe a Alp

Aquest cap de setmana he gaudit amb la familia i els amics d'un cap de setmana de luxe a Alp, gràcies a la Vicky i l'Albert tenim allotjament de primera, moltes gràcies!!!!

Testimonis de les meves sortides, si no us ho creieu, pregunteu-ho a aquests dos:


Aprofitant l'estada aqui, com no, vaig matinar una miqueta i vaig sortir a rodar. Malgrat estar a la Cerdanya, no he fet desnivell, sino que he resseguit unes pistes que van de poble a poble. Alguns trams amb neu, i d'altres amb gel, ha estat divertit!



Les sortides han estat d'uns 14 km, i les sensacions no han estat massa bones, potser millor el diumenge, però em falta molt ritme encara! Els bessons una mica tensos, i al principi els isquios també, això que les mitges compresport crec que m'ajuden molt! Això no vol dir que no m'ho hagi passat bé: ha estat una novetat poder córrer per neu/gel:


Pel camí he pogut gaudir de la sortida de sol i del magnífic paissatge que hi ha al voltant, prats, muntanyes, neu i algun observador estoic que no ha deixat de remugar malgrat la meva intromissió.




Sembla ser que no només hi ha activitats de muntanya a la Cerdanya, també els globus aerostàtics i els parapents son habituals de la zona


Un tram bonic i divertit ha estat un petit tram a prop del segre:




De tornada, esmorzar i organitzar la sortida cap a la neu amb tot el grup: esquiar no hem esquiat massa (en Jan i la Bel, que ho han fet molt bé!!!), però els trineus anaven que se les pelaven!!!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada