3 de febrer del 2013

Sobrecarrega de bessons



Porto unes setmanes amb problemes als bessons que no hem permeten córrer massa minuts seguits. He hagut de aturar els entrenaments convencionals i fer un períodes de descans relatiu, fent btt amb els meus companys macumbikers (macumbikers.blogspot.com) pel Montnegre.
També he fet diferents tractaments per resoldre aquesta lesió: a Cos cooperativa de salut, la companya Olatz m'ha fet punció seca (que no és massa agradable que diguem), i en Jose i en Jordi m'han aconsellat complementació per millorar el meu metabolisme muscular. També l'Albert (d'Alpha gym) m'ha fet massatge i electropuntura. M'he fet sessions de magnetoteràpia i m'he fet massatges jo mateix.
La veritat es que els estiraments no els he incorporat fins fa poc...
Però sembla que finalment tot plegat està tinguent efecte. Ja era hora!!!!

Carles

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada